Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 1, 2013

SUBHANALLAH , ALHAMDULILLAH , ALLAHUAKHBAR



hanya ayat2 di atas yang mampu saya ungkapkan tatkala melihat gambar2 wanita solehah dan wanita yg berjilbab :) air mata juga turut hampir mengalir .. teringin menjadi seperti mereka .. saya tak pernah cemburu melihat wanita2 dluar sana mencantikkan rambut mereka .. tetapi , saya sering berasa cemburu bila ada wanita lain berjaya menutup aurat mereka dengan sempurna .. kadang , hati terasa ingin memakai purdah .. namun , untuk berubah itu bukan senang .. kita perlu lakukan nya secara perlahan-lahan ..

in sha ALLAH , yakin pada diri .. hee :) suka sangat tengok akak2 dalam gambar ney pakai purdah :) teringin nak jadi macam mereka .. semoga mereka menjadi anak , wanita , isteri dan ibu yang solehah :) amin ... in sha ALLAH , saya pun nak jadi macam mereka .. amin .. 





hah ~ subhanallah , cantikkan ? bukan tu je , sejuk mata memandang :) tenang hati tengok mereka berjaya menutup aurat mereka :) hee .. mudah2an , satu hari nanti , saya pun akan menjadi seperti mereka :) amin .. 

No comments:

Post a Comment

ULASAN KORANG ?