Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 26, 2013

MENGARUT LAGI -___-


بِسْــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

dah lama saya tak mengarut kat sini kan ? sejujurnya , sejak akhir2 ni , terlalu banyak masalah yang difikirkan .. antaranya , fikir tentang FINAL EXAM .. ok .. dengar je pun dah cukup menakutkan .. kan3 ? huhu .. saya boleh fokus tentang final ni , namun ada sesuatu yang mengganggu fikiran saya sehingga menyebabkan saya hilang fokus .. :( .. eya , memang sedih kan ?? 

kalau ikutkan hati ni , memang saya nak blah je dari kolej ni .. tapi , kerana desakan dan kata-kata dari parents , terpaksa buang niat tu .. huhu .. tak pe , habis je final , cari kerja sementara menunggu cuti sem .. sibukkan diri dengan segala hal2 yang berfaedah .. 

you can do it eyka !! WHAT ? of course i can :) HAHAHA XD ! sengal .. ok lah , nanti kalau saya ada mood nak update lagi sekali , saya update erk .. muah untuk my blog .. :) der .. dah mula mengarut -___-


No comments:

Post a Comment

ULASAN KORANG ?