Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 7, 2013

HATI YANG HANCUR



بِسْــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


jari ingin menaip menceritakan segala perihal masalah yang telah melanda diri ini , namun .. tatkala jari-jari sedang bergerak menaip setiap patah perkataan , tidak terkeluar segala masalah yang ingin diluahkan .. besar sangat kah salah saya tatkala saya ingin menyimpan sebuah perasaan pada seseorang ? mengapa ada sahaja yang terluka tiap kali saya mula ingin membuka hati saya pada seseorang ?

eyaa .. saya sedar , menyayangi seseorang bukan sesuatu yang kita boleh jangka dan ramalkan .. ianya datang tanpa kita sedar .. namun , bila ia telah datang menyapa pintu hati kita , kita tak dapat nak menolaknya .. 

"KITA TIDAK BOLEH PAKSA HATI JIKA HATI TAK NAK"

kadang , hati tahu apa yang betul untuk kita , namun , kadang-kadang , kita tak boleh paksa hati kita melakukan sesuatu yang hati kita rasa atau yakin TIDAK untuk kita .. dengarlah kata hati untuk beberapa perkara , in sha allah , apa yang hati kita inginkan mungkin baik buat kita .. :)



namun , tiap kali bermasalah dalam soal hati , jangan pernah berputus asa .. mohon lah pada ALLAH , berdoa pada-NYA dan tetap lah tersenyum :) .. like me .. hee ..



kuatkan hatimu .. kuatkan jiwamu .. kuatkan semangatmu .. dan tabahkan dirimu .. :)





No comments:

Post a Comment

ULASAN KORANG ?