Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 15, 2014

MR . A !



wahai hati , bersabarlah .. hati yang ingin mula mekar isinya pasti akan disinggahi pelbagai masalah .. begitu lah aku dengan dia .. adakah aku terlalu ego atau dia yang sengaja ingin menduga aku ?? emm , sejujurnya , aku sendiri bingung , tak tau dah nak buat apa .. apa yang aku boleh katakan , ialah , aku sayang dia dan aku terima dia apa adanya .. walaupun hubungan kitorang macam tom and jerry , tapi , kitorang tetap cari jalan untuk selesaikan ..

lepas ni , masing2 sibuk dengan kerjaya sendiri .. dia sibuk dengan kerja dia , dan aku .. sibuk dengan diploma aku .. tapi aku dah janji , untuk LI nnt , aku nak cari tempat yg dekat2 je .. :) supaya senang aku nak jumpa family aku dan dia .. :) eh .. kenapa aku asyik cerita tentang dia ?? emm , angau kot .. -,-  eh , apa aku mengarut ni ?? dah2 .. tak de idea dah nak taip apa lg .. okay , bye .. 



                                                 
                                                              - eyka -

No comments:

Post a Comment

ULASAN KORANG ?