Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 14, 2014

KEMBALI DENGAN CERITA BARU !



ehem .. dah berhabuk sangat blog ni .. okey .. first , sekarang dh tahun 2014 kan ?? hurm .. dah banyak dan macam - macam yang berlaku .. second , dah ada someone yang berjaya menawan hati aku .. n last ,  alhamdulillah , aku sentiasa mendapat result yang baik sepanjang sem .. :)

okay , mula2 sekali aku nak cerita , tahun ni aku nak LI utk pertama kalinya .. fuuh .. memang nebes lah .. mana taknya , aku kan biasa digelar " anak manja " .. so , semestinya aku takut sebab , pertama aku tak biasa kerja kat hotel ( kitchen ) .. kedua , aku bukan reti sangat pun dalam bab2 masak ni .. T_T .. Nama je budak kulinari , tp , bukan teror mana pun .. dan ketiga , aku takut ianya memudaratkan "KAKI BESI " aku ni .. ooooh pka , tenang .. hoho .. 

second story , someone yang aku maksudkan ialah budak kolej aku juga .. tp , dia dh hbis study :) secara luarannya , dia ni agak misteri gak sebenarnya .. baik orangnya .. masa kitorang mula kenal , tak pernah berdamai .. asyik saling mengutuk je .. tapi , dr situ lah terbitnya perasaan yg aku sndri tak jangkakan memandangkn aku brhasrat utk fokus pd pelajaran sblum mngenalinya .. tapi , aku brsyukur , walaupun aku seorg yg ego , keras kepala dan gila2 , dia tetap dengan aku .. :) oh .. syg sungguh pd dia .. auw , gatalnya aku ! -,- HAHA XD 

seterusnya , cerita terakhir , alhamdulillah , utk sepanjang sem2 yg telah aku lalui , akhirnya result aku sngat2 baik :) walaupun ada ketika nya aku merungut malas nya nak study -,- .. hoho .. sekarang ni pun aku tengah exam final ok .. untuk sem ni , aku akui memang aku sangat sangat sangat malaaaas ! -,- . ergh .. masa exam cooking pun aku ada buat silap .. then , exam utk paper , aku tak berapa nak study .. kemalasan tu dh keluar .. oh syaitan , keluar lah engkau dr minda aku ! -,- .. adoi , dh mula mengarut dh aku ni ! haha .. dah lah .. cukup sampai disini je k .. penat dol nak menaik .. lg2 if guna hp je T_T .. gara2 malas nak buka lappy je -,- okay , bye ! 





                    
                        - eyka -

No comments:

Post a Comment

ULASAN KORANG ?