Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 13, 2013

tajuk ? saya dan awak .. haha

okey .. hari ni eyka nak keluar dengan kawan baik eyka :) .. walaupun , perut masih tak berapa sedap .. sebenarnya kan , eyka dah fikir masak2 semalam .. erm .. eyka rasa mungkin eyka patut buang je perasaan eyka ni .. yela , kami bukan ada apa2 hubungan lagi .. :) jadi , better eyka lupakan perasaan ni dari eyka terus2an menahan sakit :) walaupun eyka tau ianya menyakitkan hati .. :) tapi , walau macam mana pun , eyka akan berdoa supaya dia bahagia :) "AWAK , saya akan terus doakan awak :) , semoga awak bahagia berada di sisi keluarga dan siapa pun yang akan bersama awak :)" 

teruskan hidup walau apa pun yang berlaku .. saya yakin awak boleh :) doa saya sentiasa ada bersama awak :) yakinlah :) banggakan kedua ibu bapa awak dan diri awak sendiri :) 

Alamak ! haha .. menyimpang pula .. lain yang saya nak cerita , lain yang jadi .. haha .. okey lah .. hari ni , eyka akan keluar , so , eyka nak lepaskan tekanan dan tutup segala alatan yang boleh mengganggu .. kecuali , parents je lah yang boleh ganggu :) hee .. okey lah , eyka nak undur diri , nak bersiap .. sekian , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

ULASAN KORANG ?